"Julafton"

 
Jo, julafton blev ju på annandagen i år eftersom jag insåg att det var min tur att jobba - dvs jag har aldrig jobbat en jul innan......
Varken vovvar eller Busfia kan läsa kalendern så - dom var lika nöjda såhär ;) Tinka har blivit lite mer förveten med åren och undersöker gärna högen :)
 
 
Stooooor hög blev det
 
 
 
 
Ja alltså, kollar bara liiiite ;)
 
 
Julfin Busfia
 
 
 
Fick jobba hårt med att dela ut paket
 
 
 
Fick plats i den tomma julklappssäcken :)
 
Många bra julklappar blev det och med sen kväll sov både Busfia och vovvar länge på morgonen, jag fick förstås släpa mig upp i tid eftersom fåren ställer sig utanför sovrumsfönstret och talar om när det är dax för frukost ;)
 
Nu är nyårsfirandet på gång, grillen ska plockas fram imorgon. En del smällande har det varit här redan men det är inte så stort problem längre. Trassel skäller ut raketerna men är inte särskilt rädd och Tinka hör så dåligt så det blir nog bara precis vid tolv om det är nära som hon behöver bry sig.
 
GOTT NYTT ÅR!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vilken tur att de inte kan kalendern så bra, dina närmaste! Och vad fint ni verkar ha haft det! Vilken hög!!!

Bästa julklappen är nog lilla P själv. även om "döva" Tinka och Trassel inte kommer långt efter!

2014-01-04 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0