Hundspann

 
Fina istappar på kaprifolen brevid ytterdörren, synd bara att inte solen lyste
 
 
Skulle hjälpt pappa ploga snö men det var inte kul att åka traktor
 
 
Sitter istället och kollar när mamma skottar
 
 
Om jag snor vanten måste vi stanna inne, eller.....
 
Vadå - får inte
 
 
Tinka som fortfarande är lite halt i baktassen fick stanna hemma......
 
 
....när Trassel gjorde sin debut som draghund :)
 
 
Kul tyckte dom nog det var båda två men Trassel fick ganska lång tunga av den rätt korta premiärturen. Men hon väger ju oxå närmare 14 kg, hoppas han inte får träningsvärk
 
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vilken kristallkrona! Min kaprifol har vikt sig efter att jag klippte ner den vid målningen och sen inte fäste ordentligt igen.

Stackars halta Tinka, hoppas det går över snart.

Hon vet vad hon vill, Busfian och där ingår inga husliga plikter!

2013-02-12 @ 05:54:58
Postat av: Ann

Det där med ointresse för hushållsysslor har hon hm! kanske fått av mig ;) det är ju så mycket annat som är roligare!!!
Tinka är inte så mycket halt längre men jag vet hur svårt hon har att hålla sig lugn, så vi tvångsvilar lite till :)

2013-02-12 @ 15:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0