Nysnö

 
Jaha, då blev det kallt om tassarna igen. Fast matte tyckte det var jättebra, alldeles lagom med några cm, hon tror hon slipper städa inne då ;) Det är såklart inte vi fyrbenta som smutsar ner, inte ett enda dugg!
 
 
Uppochner vänd kattlåda är värre, speciellt när sanden inte brukar hamna så snyggt rakt under som denna gången. Stackars katterna är helt förtvivlade ibland när det är nödigt och kattlåda och sand ligger huller om buller, matte får bråttom att fixa till men så .... vips ser det precis likadant ut igen?
 
 
Träden var fina i morse och hade bara solen visat sig hade det varit ännu finare, kanske imorgon, snön ligger fortfarande kvar på träden
 
 
Igår fick både Busfia och mamma paket :) Mormor var barnvakt när jag var med jobb och körde halkkörning. Har inte gjort det sedan jag tog körkort, den gången var det på Knutstorp, igår var vi i Ljungby (dom sa det skulle vara i Ljungby med vi var halvvägs till Bolmsö, hmm) Kul var det i a f men mercedes är inte mina favoritbilar. Vi har haft utbildning i eco-driving oxå via jobb men det har jag lyckats klara mig ifrån, inte alls lika kul ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Halkkörning har jag tränat hela långa vintern men inte har jag fått det via jobbet!

Vad sattyg hon hittar på - du får motion!

2013-02-07 @ 07:59:02
Postat av: Ann

Jo, men det är mycket roligare med lånad bil, utan dike och träd ivägen :)

2013-02-07 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0