Måleri

 
Jo, jag ska nog lyckas kleta lite färg här hemma oxå i år men nu har vi hjälpt mormor med lite målning av husgavel. Gert fick det översta passet och jag det undre. Det känns väldigt högt där uppe även om det inte ser så ut! Nackdelen med att stå underst är att det blir väldigt mycket färg - inte på väggen då, utan på armar, i håret och... ja överallt ;)
 
 
Tinka tyckte att det var ett ovanligt tråkigt Höganäsbesök även om korven till middag hjälpte upp det hela
 
 
Trassel och Busfia diskuterar om det ska sovas middag eller inte, fösökte få damen att sova en stund i min gamla vagn! men det hade hon förstås inte tid till
 
 
Linslus :)
 
 
Stackars Trassel - det var inte min idè ;)
 
 
Nä, inte detta heller :)
 
 
Stackars trötta Grizzly inväntar kvällen
 
 
 
Tro inte det ska skrivas ut några bilder idag inte!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jo, det ser väldigt högt ut på bilden också!
Busfian håller sig sysselsatt, hon. :D

2013-06-21 @ 06:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0