Pippi

Inte har vi mycket nytt att berätta inte..... Snön och isen smälter så sakta - med betoning på sakta!
En jobbhelg är avklarad och ett nattmöte så nu är det ledigt ett par vecor tills nästa jobb. Semestrarna har vi planerat och det blev nog bra, börjar jobba 1:a april och går sedan på semester i början på juni :)
 
 
Vid ett besök i Höganäs i veckan fick vi se den här! Den stannade snällt kvar när jag stannade bilen och vevade ner rutan för lite foto :)
 
 
Busfia fortsätter sin dressyr av den lilla vovven.......
 
 
.......medan de andra får en välbehövlig vila efter promenad i lera
 
 
Hemma har min amaryllis börjat blomma, bara 2 månader efter jul :) Nåja, jag har aldrig försökt driva dom så dom blommar då, det får bli när det blir
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åh, vilken fin stork - sådana har jag kanppast sett alls, än på långt avstånd.

Sen verkar ju jobberiet vara av rätt lagom mängd denna vår!

2013-03-04 @ 06:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0