Avel

 
En väldigt usel bild...... MEN, förra vintern fanns denna vita fasantupp runt gården hela tiden. Det var bara det att han var väldigt självmordsbenägen, gick mitt på vägen så bilarna fick stanna, travade nästan i gapet på hundarna mm. Trodde han blivit mat åt räven för längesedan eftersom jag inte sett honom
 
Nu var han plötsligt i min trädgård igen :) Ja, här är han ju på väg bort genom hagen förstås. Inte nog med att han överlevt, för ett par veckor sedan gick två fasanhönor med en flock halvstora kycklingar nere i beteshagen och där var minsann en vit kyckling!
 
 
Som tur var missade vissa besöket i trädgården.......
 
 
Efter ca 22000 mil ihop så har vi bara drygt 20 kvar, jag som hade räknar ut tankning och bensin som skulle vara kvar vid bytet så bra......  dom slangade bensin sist den stod på jobb!!!! GRRRRR!!!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Märkvärdigt med den vita fasantuppen! Tänk, att den har klarat sig - och dessutom fört sina egenskaper vidare.

Slangat bensin, så fräckt! Blir ändå spännade att se den nya bilen sedan - här hemma skramlar vi på ett tag till.

2013-11-16 @ 06:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0