Kamerastrul

 
 
Så här blir alla bilder från min kamera :(  Det började lite vid jul men då blev dom flesta normala, nu blir alla så här :(  Så alltså.... inga bilder på glada vovvar i snöyra, inga bilder på töande snögubbe, inte på mina fina uppskottade vallar ;) På torsdag ska jag ut och titta, kanske kan jag hitta en ny
 
Har försökt med mobilen men de blir inget bra.....
 
 
 .... denna hittade jag förstås där (från innan jul) :) Det är hårt att åka till Ullared :)
 
 
 
Idag fyllade jag år - 25 igen dådå! Fick några bilder skickade på mailen. Soffan, och Buster passar på direkt
 
 
 
Busfia kör ett dressyrpass, djup konsentration ;)
 
Hoppas nu all snön stannar ett tag, i a f tills jag hittar en ny kamera. Nya bilen är riktigt rolig att köra i snö, mycket bättre än volvon som gjorde lite som den ville när det var lössnö, denna gör som jag vill! Parkeringsvärmaren är helt underbar, slippa hitta sladd och uttag när man ska iväg, bara att trycka på fjärrkontrollen, dessutom är den inte alls så törstig = nöjd!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Grattis till 25-årsdagen igår! :D (Jag försökte skriva här igår, på rätta dagen, men kom inte in men nu var det inga problem alls.)

Synd på kameran för nog vill man se snöbilder nu när det finns snö!

P sover gott där i vagnen, haha och den där katten, alltså antingen är den jättestor eller så är du yttepytteliten!

2014-02-04 @ 10:24:16
Postat av: Ann

Tack!
Buster är inte den minsta kisen precis

2014-02-05 @ 22:11:01
URL: http://www.stalloctopus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0