Snöbrist

 
 
 
Inte lätt att få tillbaka sin egen datorstol här inte....
 
 
Snöbilderna blev det inte mycket av, snön regnade bort i en rasande fart och nu finns bara någon liten hög kvar
 
 
Promenad i Höganäs idag (där fanns det inte någon snö alls)
 
 
 
Vovvarna var förstås också med :)
 
 
 
Trassel fann sig i den mindre föraren och till slut gick det rätt bra, även om jag behöll min svans på kopplet ;)
 
Jag har fått en ny dator :) Har hållit på flera kvällar med att installera alla program som ska in och...... hade sparat över alla mina gamla bilder på en extern hårddisk som jag sedan förde över på den nya. Jodå, det hade gått bra sade datorn MEN!!!! hitta dom på den nya datorn var inte lika enkel :( Tror jag höll på 1.5 timme innan jag träffade på dom  - nåja, huvudsaken är att dom finns och jag hittar dom nu!
 
....och Tack Hillevi för tipset! Picasa är ett kul program :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0