Vilserunda

Jaja, brukar passa på att ta långrunda när jag går av mina nätter och innan jag hämtar P hos Mats. Vi kan ge oss ut på riktiga skogsrundor utan att behöva släpa runt en vagn. Så igår då tog vi vägen över myren, hittade lätt så långt men en skogsmaskin hade totalförstört sista biten så gå samma leriga väg tillbaka kändes inte alltför lockande. Har gått en liten väg på andra sidan myren en gång för några år sedan och den skulle vi ta hem..... Haha, första biten kände jag igen mig men sen delade sig vägen ett antal gånger och vi gick åt det hållet som såg bra ut och kändes hemåt. När klockan närmade sig 19 och hämntningsdax visste jag ungefär var jag var igen och det var låååångt hem! Ringde Mats och sa att jag nog blir lite sen "vill du bli hämtad?" och hör P i bakgrunden "hämta Mamma vill sova NU" Vi hade redan travat över en mil så vi gav upp, jag och Trassel men det var inte så långt hem som jag trodde, 4 km visade bilen får försöka hitta rätt från andra hållet en annan dag😜

Efter inbokad mammografi idag blev det shopping😀 Både gympaskor och sandaler så nu är sommaren räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0