1:a december


Äntligen skulle fina ljuset böra eldas på. Det hittade jag på loppis i somras för en femma :-) Hade jag varit smart hade jag på samma gång letat efter en mer passande ljusstake 

Ännu mera äntligen var chokladkalendrarna, ingen jättegod choklad men vi försökte dela den förra året och det blev krig så nu har vi vars en! Fast mina jobbdagar är ju P hos Mats och då måste jag ju offra mig och äta dom oxå ;-)

Dom två kommer aldrig att bli kompisar

Trassel försöker efter bästa förmåga för han brukar komma bra överens med katter men Skruttan/Ligisten (kärt barn har många namn) vill inte va kompis med någon annan än mig, hon är lite (mycket) speciell det skrället!!! Idag har hon dessutom ätit upp halva vår middag till imorgon, KÖTT!!!! Damen föredrar annars potatis, grönsaker och frukt......

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha, den ljusstaken kan du söka patent på! :D
Ligisten verkar vara mycket egen, lite som Silverkatten förutom att din stannar hemma.
Såklart att du får offra dig!!!

Svar: Jo, hon både biter mig och anfaller fötter. Ligga i knäet ska hon jämt men ajajaj om jag försöker klappa henne!
Ann Knutsson

2015-12-02 @ 06:39:17
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0