Julgran


Efter en tur till Netto och Trasselpromenad i byn så fick granen komma in! Den som såg så perfekt ut i skogen...... jämn, tät och rak är den MEN en halv meter för kort!!! Har aldrig haft en så liten gran ;-( Nåja, ingen tid till att jaga en ny så den får helt enkelt duga, vi som letade ett monster som P påpekade. Efter första vattningen vid 16-tiden har jag faktiskt fått fylla på två ggr redan! ca 1/2 liter


Under tiden jag var i duschen ikväll så har någon haft kul, Skruttan (Ligisten) är starkt misstänkt

Inte nöjde hon sig med plastkulorna heller😡

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Fin gran tycker jag då men för mig är det helgerån att tända den innan julafton! Hm, präglad av barndomen, tror jag! :D

Svar: Mmmm, fast jag vågar inte ha riktiga ljus i min :-/
Ann Knutsson

2015-12-22 @ 14:48:22
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0