Julgran


Vad gör man inte för den perfekta julgranen ;-P P uppskattade inte alls turen inne bland snår och dike, haha


Men vi hittade en någorlunda godkänd gran till slut..... och en till mormor..... och två små....
En stor och en liten gran i var hand knatade vi hem igen, det blev rätt tungt efter ett tag, tur P bar sågen

Dom små hamnade i krukorna brevid dörren, med lampor i :-)

Den lysande tomten har hamnat i trädgården, nu när vi inte har någon gran där, den sågade jag ner i våras

Så nu är ungen i säng, dagens träning klar, disken för idag avklarad, tvätten upphängd, bloggen uppdaterad, spotifylistan uppdaterad, byrackarn borstad så nu återstår bara kvällsmat till hästarna innan dagens sista vedträn stoppas i kaminen och jag och Trassel hoppar i säng. Fast vi får väl snart sällskap av Husan som trängs på huvudkudden och Ligisten som parkerar över benen och så fort P vaknar till kommer hon med..... Suck, jag känner igen mig i den där sängreklamen när klockan ringer och det kryper ut två sanktbernad och en hög ungar från värmen under täcket

Kommentarer
Postat av: Mormor

D' fint det blev utomhus.

Svar: Ja, det blev bra!
Ann Knutsson

2015-12-16 @ 17:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0