Översvämning


Bäcken bakom vårt är rejält översvämmad. Nattens snö regnade bort och det blev ännu blötare

Även åt andra hållet, fast den gamla bron ligger fortfarande över vatten. Tveksamt om de murkna bräderna håller bara och ska jag prova får det nog va lite varmare och lite mindre strömt😬

Blev inte så mycket uteliv idag så vi körde på en översvämning inne oxå, behövs det med ibland och imorgon ska P och hälsa på nästäldsta storasyster i Eslöv med pappa och jag och Trassel ska sova middag 😊 istället
Nyår är jag däremot ledig så vi pratade lite nyårsmeny ....... Jo, Mats vill grilla, P vill göra hasselbackspotatis, visst, sås dådå, berne duger och jag giter inte ge mig på hemmalagad så jag inventerar skåpet..... Mats brukar inte va så kinkig men eh! han är rätt misstänksam när jag rotar fram pulversås bf 981010 och chokladpudding till efterrätt bf 081001 - MES 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0