Tyskland

Dagen idag startade jättetidigt, med mina referenser alltså😋 gick upp redan 5.45 och 7.15 rullade bilen hemifrån

Redan vid middagstid klämdes det ner en hamburgare och då var vi i Burg, där hamstrades vinterns vin och whisky förråd😜

Lite till på bordershop

Lite i största laget t o m för mig 😅

Väldigt skoj med båtar och vatten, väldigt blåsigt oxå

Glad att dom bilköerna befann sig på andra sidan motorvägen på väg hem

Sen var jag bara tvungen att svänga in om Köpenhamn på vägen hem. Annars tappar jag helt det där med att hitta och inte minst storstadskörningen med alla cyklister överallt så det blev lite middag där innan bilen rullade kustvägen hem
Trassel var glad vi äntligen dök upp även om Mats hade släppt in honom på eftermiddagen men P - SUCK!!!! Har ett par mil hem, har varit borta drygt 14 timmar, 60 mil i bilen och inte så snabba mil med alla dom vägarbete där är i Danmark. Då säger jag, skönt nu är vi snart hemma. P - Nä, vi åker mera! Hm, Mamma o bilen vill inte mer idag. P - Åker imorgon igen........

Kommentarer
Postat av: Hillevi

"bara svänga inom Köpenhamn"! Jojo, det är till att vara kontinental :D

Tuff tjej som orkar åka så långt och ändå vill mer!

Såna där korgstolar som P sitter i på översta bilden är så roliga och vanliga också som strandstolar vid tyska kusten. Man känner sig mer ifred och privat i dem.

Svar: Köpenhamn är ju nästan grannby 😋 Korgstolarna där var inte så rena precis med mysiga!
Ann Knutsson

2015-06-26 @ 05:05:26
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0