Ängelholm

Idag skulle vi fixa pass, jag och P hade jag fått för mig och närmsta stället är Ängelholm. Det gick ju rätt snabbt och när det var avklarat besökte vi Hembygdsparken, många år sedan jag var där sist och jag var lite nyfiken😀

Finns det nåt sötare, VILL HA!!!

Åsnor 😳 har Trassel aldrig sett sa han. Svansen var väldigt låg under hela besöket i parken, konstiga djur, närgångna höns och tuppar - HU

Däremot vill jag inte ha de hornen på mina får, de vanliga kan stångas fullt tillräckligt

En trollunge😜 Fast jag och Trassel tyckte nog djurrundan var mer intressant än vad P tyckte, fast hon ville dit igen sa hon när hon kom hem

Matte, du rymmer väl inte?!

Kul bänk på lekplatsen

Inte nog med det, efter lite mat blev det promenad på gågatan inne i stan och nu är Trassel TRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, jisses vad killingar är söta! Trassel fick miljöträning som heter duga... det känns alltid så bra när hunden är slutkörd av intryck!
Så... P ska få se lite av världen!

Svar: Nä, vi ska ingenstans, mest bra att ha
Ann Knutsson

2015-05-27 @ 05:42:47
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0