Räv



Okej, det är en riktigt kass bild, både för mörkt och för långt avstånd. Men alltså... Det där var den största räv jag sett (och jag får se många under mina jobbnätter i dom småländska skogarna)
Nu var denna inte i Småland utan i hagen tvärs över vägen hemma😡
Min snälla stallkatt Kalle försvann för ett tag sedan helt oförklarligt, fast jag kom på när jag saknat honom ett par dagar att jag hört dödsskrik från skogen tidigare den veckan. Inte omöjligt att det var räven som tog honom då. Jazza är oxå borta fast han var inte helt pigg. Hoppas nu resten håller sig i stallet när han är i närheten😟 Kom på att Mats har inte sett sin svartvita på ett tag heller? Vid denna årstiden och hankatter så reagerar man ju inte direkt om dom saknas då o då
Knappt två veckor till smådjurs- och hönsmarknad där jag tänkt skaffa mina nya höns, de kommer definitivt att stanna i hönsgården ett bra tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0