Datorkrasch


Den skulle starta om efter en uppdatering men det händer inget. Skärmen är tom, har provat det mesta men det hjälper inte😕

Hönsen fick några spagetti och äpplen från igår - mums sa dom. Fast han som jag valde som tupp från början gillar jag inte. I morse när jag släppt ut dom hoppade han på mig bakifrån och ut på gräsmattan😡 men där är ju fler tuppar att välja på, den ena är rätt fin!

Vi tog Ninja på en lite promenad bak på skogsvägen, mycket att titta på sa hon men gick snällt, hon är rätt pigg😊
Simzon var totalt genomsvettig när vi kom tillbaka, hans nya kompis försvann, han motionerade en del😅
Äpplena från igår är sorterade, 10 lådor fina till källaren och 5 hinkar med lite stötta som får användas först!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Sånt elände med datorn.

Alla tupparna är fina och det är ju tur. En anfallare vill man inte ha.

Så mycket äpplen det blev. Jag har fått KÖPA i år...

Svar: Tur jag har tre tuppar😛 och en dator till 😊 Dom äpplena är bra, håller sig hela vintern!
Ann Knutsson

2015-10-17 @ 07:15:38
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

är det den lille datorn?

Svar: Japp
Ann Knutsson

2015-10-17 @ 13:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0