Igår

Igår hadevi ridpremiär här hemma. Longerade först några varv och det kunde hon
Sen ledde jag runt Ninja med P på
Inte alls lätt att försöka fota - Ninja visade sig vara lika följsam som Trassel och lämnade helst inte min sida 😅


Kul var det visst! Har kommit på att jag behöver en hel del saker! Svansremmen fick jag sno av selen och tejpa fast med eltejp, dom spänns inte fast likadant på sadel som på sele. Stigläderna var en halv meter för långa och inget att göra nya hål med, trots att jag snurrat dom två varv om stigbyglarna 😉
Schabraket, det minsta jag hade i storlek full var nästan som inbyggt ländtäcke
Tränset i storlek shettis passade förutom pannbandet som var i minsta laget
Tur jag tycker det är så kul att handla hästsaker 😄

Nytt försök med en helbild men då ställde sig klart Ninja på tårna ajajaj😬
Så, nu ska Trassel släpas ut i skogen, han uppskattar inte dagens regnande riktigt

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men det finns visst andra som inte bryr sej så mycket om regnandet. Det är ju bara lite vatten.

2015-10-22 @ 17:32:39
Postat av: Ann

Trassel har inte riktigt fattat det, han torkar aldrig och kallt blir det, men han släpades runt 7.5 km ändå!

2015-10-22 @ 22:18:00
Postat av: Hillevi

Vilken överlycklig liten ryttare!

Svar: :-)
Ann Knutsson

2015-10-23 @ 06:09:45
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0