På det igen


Förstår inte hur dessa små pluttar

Kan bli såhär, men nu ska där bli tillräckligt många som är OK😁
Igår putsade jag alla fönster invändigt. Dessutom tvättade jag av alla dörrar och dörrkarmar, dom blir väldigt sotiga av allt eldande. 
Idag spolade jag av fönsterna utvändigt ( vattenslangen, svabbar av med svamp på skaft, spola igen, klart 😀) snabbt och bra! Det var bara det att med en katt(Ligisten) på insidan av mina nyputsade fönster som tyckte det var jättekul och krafsade ikapp på insidan så blev resultatet kanske inte såååå bra😳

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Så lustigt! Jag tänkte precis att jag också ska ta mig för att göra havreflarn. Låter gott med sån fyllning i!

Skönt att Trassel slipper operation!

Svar: Havreflarn är gott men nu är det färdigbakat på länge! Fast dina gifflar med matröra lät väldigt goda!
Ann Knutsson

2015-09-26 @ 07:07:26
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0