Vetrinärbesök


Han börjar nog vänja sig, var inte alls så stressad idag. Ingen borttagning av knuta blev det. Den har funnits sedan i maj men på sista tiden har den minskat i storlek och pälsen växt ut igen så nu är den bara som en större ärta. Kirurgen trodde mer på en infektion så börjar den inte växa så får den vara. 
Klorna blev klippta i a f. Sedan han slet så hårt på framklorna nu när han hade borrelia så har han varit vääääldigt rädd om tassarna så jag tyckte det var lika bra att passa på när vi ändå skulle dit.
Inte en krona betalade vi för besöket idag heller😀
Så nu har jag fått mitt försenade kaffe och Trassel sin frukost så vi kan sova gott resten av dagen🌛

Kommentarer
Postat av: Mormor

Då får vi hoppas det är bra nu och Trassel slapp ju krage denna gången.

Svar: Men han tyckte att han fick bada helt i onödan!
Ann Knutsson

2015-09-21 @ 11:52:00
Postat av: Mormor

Ja det kan jsg ju förstås tänka mej, men alternativet kragen hade säkert varit värre.

Svar: Fast kragen hade jag inte berättat om
Ann Knutsson

2015-09-21 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0