Fyrhjulsdrift


Har man en bil med fyrhjulsdrift så ska det användas :-)

Fylld med stängselgrejor körde vi ut i hagen och nu ser det ut som den behöver dammsugas igen 🙄
Trassel var väldigt bekymrad över att all plats var upptagen!
5 stolpar blev bytta, nätet fixat och sträckt så nu är det klart på ena sidan av gården

Innan jobb i måndags fick vi rensat färdigt riset så förhoppningsvis kan vi köra hem veden på lördag, det är lite i blötaste laget på ett ställe i hagen men kedjorna är på så det går nog 😋

Jag och P gav oss på en insamling i storskogen oxå och fick samlat en liten hög grenar där med, inte lätt med stora ägor😏

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Bra tid att stängsla nu och tur du har din värstingbil! Jag funderar som alla år om jag ska stängsla in en del av tomten, har stolp som jag köpte för 20 år sedan.....

Svar: Som sagt.... bra tid att stängsla nu ;-)
Ann Knutsson

2016-04-16 @ 04:39:23
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0