Igår


Igår em när jag vaknade var det vitt!

Vill hellre ha vår nu

Idag hann jag bara morgonfodra och släppa ut hästarna innan dagis ringde och sa att P var gnällig och hade feber
Inte helt oväntat eftersom Mats varit det hela helgen
Jag brukar ha tur med att dom ringer Mats först men han svarade visst inte idag ....... han visste vad han gjorde, haha. Fick passat på och få koden till dagisappen dom började med för några veckor sedan i a f 👍
Nåja, hon vill sova middag idag 11-15.30 :-) passade mig perfekt och febern försvann med sovandet så nu tog vi middag till frukost sen blir det utekväll




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Nä, inte kul alls med snö. Här kom det en massa hagel, så det riktigt krasade på morgonrundan.

Skönt att P son bort sin feber!

Svar: Hagel är inte ett dugg bättre
Ann Knutsson

2016-04-27 @ 05:17:03
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0