Julpyntat

Skriv inläggstext 

Nu har vi väckt alla tomtarna från sommarvilan :-)

Och jo, där är väl tomtar på lite fler ställe😀

P har ju gjort en massa pynt som hon tyckte skulle vara i granen 😬 Jag är ju lite kinkig och vill bara ha rött och guld i min perfekta gran 😉

Så.... ett tallris i hallen har jag plockat in till henne som hon ska få hänga sitt pynt i, som tur var tyckte hon förslaget var toppen 😇

Nu är julastädningen klar. Julklapparna inslagna. Köttbullarna rullade och revbenen kokta..... Märks att jag gick upp för tidigt idag. Lucian var tidigt i morse 🙄


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Oj, så många tomtar!!! Fast du glömde att sätta tomteluva på läpp-balsamet! ;)
Bra idé med en egen grantall för P att dekorera!

Svar: Haha, trodde bara jag såg att det kom med :-D
Ann Knutsson

2016-12-14 @ 07:59:45
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0