Backträning


Lovade P idag att vi skulle gå rundan med "backe upp och ner, upp och ner" 😋 Joho, 4.5 km upp och ner och hon var inte nöjd inte, kunde faktiskt gått mera 😅
Drar jag däremot ut henne på en stadspromenad som Trassel tycker är kul som omväxling så tjatar hon bara om att vi skulle gått i skogen istället

2 smågranar hade jag vid dörren, Ninja roade sig kungligt med sin, Simzon var måttligt intresserad av sin däremot
Ninja fick vår julgran oxå och den är numera bara en stam, återvinning 👍
Lite nytta har vi oxå hunnit med idag, äppelträdet blev klippt och lite grenar och annat städat från trädgården. Sen så har vi bakat både fröknäcke och mina jobbmuffins
Sist så hamnade P i badet och eh! lössen är inte borta 😁

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vad hon orkar!
Många hästar gillar ju detta med grenar/granar och andra träd - att leka och slänga med. Fler borde göra som du, då och då året om. Har en hästgård en bit bort, där hästarna står i utefållor stor del av året och de har såååå tråkigt. Utanför fållorna står dagens hösilage i ikeakassar och det enda de har att göra är att vänta på nästa utfodring. :(
Pippihästen (på ett annat, bättre ställe) var utan täcke igår men P får vänta på bilden tills vinterpälsen släppt, då är prickarna mycket finare!

Svar: Ja, det är bra sysselsättning, dom får lite då och då när jag hittarbra grenar
Ann Knutsson

2016-02-09 @ 05:37:10
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0