Puh!


Vilken dag! Tur man har käpphästen Pia att vila huvudet på
Först vill matte bara gå en pytterunda i skogen. Hon sa att med den blåsten och blöta markerna så trillar träden alldeles för lätt, äsch, det är ju bara att springa
Sen tycker hon att hon har en massa tid över och ägnar en timme åt att kamma ut min päls och slita av det sista av min underull, inte konstigt att jag fryser, fast matte klagar på att det inte ska va så och hotar med veterinärbesök :-(
Inte nog med det, sen kommer mormor och ett par till och jag tvingas agera diskmaskin av både tallrikar och grytor, hon säger att hon inte vill ha en riktig och kattskrällena är visst inte så effektiva så nu är jag totalt slut!
Imorgon har hon i a f lovat en tur i byn eftersom hon måste handla så då får man kanske beklaga sig hos några vettiga stadshundar som luktar lite gott :-)

Det blev rätt häftigt när den trearmade ljusstaken gick ihop till ett 👍

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Stackars, stackars Trassel. Att behöva agera tvättmaskin, sådär!
Hoppas att veterinär inte behövs... Ankan har också underull kvar.

Nog fyller du också år idag? Eller var det igår? Grattis på 25- årsdagen hur som helst! :-D

Och, ja - ljuset ser verkligen häftigt ut!

Svar: Tack! Dagen innan dig ;-)
Ann Knutsson

2016-02-03 @ 04:40:51
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Stackars Trassel. Men gott var det, så han diskade säkert gärna.

Svar: Han protesterade inte så mycket ;-kr
Ann Knutsson

2016-02-03 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0