Spa


Det var längesedan!!! Flera år! Men nu blev det både hårinpackning, peeling och fotvård :-) medans den vattentåliga högtalaren stod på kanten och spelade dansmusik så jag inte skulle somna ;-) (och NEJ inte dansbandsmusik utan progressive hous för att inte bli missfärstådd😛)
Borde helt klart göra detta oftare för det var inte alls dumt, fast det tog ett bra tag att hitta pluggen till badkaret, P badar ju alltid i baljan

Sällskap hade jag förstås :-)

Det ena sällskapet var förstås rätt misstänksam😅
Imorgon tar vi ansiktsbehandlingen👍

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åh, hade man ett badkar, ändå! Gillar också House, ibland studsar hela stugan iväg!

Vad heter din magiska tvättmaskin, då?

Svar: Hoover oph814, 8 kg tror den kostade 3000:- Jag är nöjd med den!
Ann Knutsson

2016-02-25 @ 06:25:07
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Hillevi

Jaha!!! Där ser man. Kanske min mer än dubbelt så dyra också är självrensande, för hittills har det inte varit något i silen. Men jag är så van att mina trasmattor lämnar massor. Vi får la se!

2016-02-25 @ 13:33:47
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0