Upp och ner igen


Ingen variation här inte, samma upp-ner-upp- ner ;-) Fast dom misstyckte inte ngn av dom ;-)
Idag hann vi dessutom med en runda till Lantmännen och hämtade en pall med spån
3:e omgången med lusschampo och efter det luskammar jag P och hittar 1 st levande lus :-(
Bakade en ny omgång fröknäcke eftersom det jag bakade för några dagar sedan tog slut i en rasande fart trots att jag knappt hann smaka :-/ Fast jag ska inte klaga, bättre hon gillar det än kakor och franskbröd för det gör hon inte ;-)

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vilka envetna lusingar! De blir allmer resistenta, har jag läst. Har du provat andra lusschampon också?

Fin bild på härlig snöfri mark. Här ligger snö igen.

Svar: Vi har faktiskt fått lite snödröss inatt och solen skiner :-)
Detta schampot ska kväva dom :-/ men vi får kanske snart prova något gift istället
Ann Knutsson

2016-02-12 @ 09:32:27
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0