Utvärdering


Nu har han knatat omkring här hemm i en månad! Aldrig har jag haft så välstädat, ingen sandpapperskänsla på golvet som jag alltid brukat ha(trots nydammsugit och torkat golv) inga dammråttor av ständigt fällande katter
Katterna störs inte av den ( om den inte blir alltför närgången)
Ordning och reda krävs oxå för annars fastnar han i onödiga prylar på golvet och kommer inte åt ordentligt så P har blivit väldigt bra på att plocka undan saker (eller rädda) 
Nackdelen är att borsten kräver omsorg nästan dagligen, våra och Trassels långa hår fastnar
Den har inte lärt sig hoppa upp i soffan än
Den stjäler saker om man inte tittar till den då och då

Det blir rätt mycket skräp på en dag trots att jag sopar upp det värsta och alltid när jag burit in ved
Slutsats, en pryl man absolut inte kan klara sig utan ;-)
P's nya namn - hobbydammsugaren ;-)

Kommentarer
Postat av: Hillevi

"I samarbete med... " haha, nä, jag förstår att det inte är reklam. Blir lite frestad, faktiskt. Kanske det blir en sån här också så småningom. Kul att du är nöjd!

Svar: Reklam för Miele ;-)
Ann Knutsson

2016-02-23 @ 18:21:21
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0