VABdagar

Det är bara andra ggn sen P började på dagis men nu var det influensadax igen
Febern börjar ge med sig och ute har vi varit ändå, hästarna måste få rent i boxarna och Trassel behöver gå en runda även om det blir kortare turer.
Hade behövt handla men vågade inte riktigt idag efter P's 7-8 toabesök igår ;-) nåja, det har lugnat sig idag det med så vi kan nog ta en tur till netto imorgon och fylla förråden :-)

I tre dagar har vi fixat med inomhusprojekt. Dammat, sopat ner spindelväv, kört med vanliga dammsugaren, torkat golv, dragit fram soffan och städat bakom, sorterat en massa leksaker som "var till bebisar"
Lite i stallet, städat spolspiltan, kört hö till fåren mm
Jag har träningsvärk överallt efter en massa tid över till träning så idag blev det total vilodag förutom snöskottningen då ;-)
Spabehandlingen fortsatte ikväll med peeling och ansiktsmask :-) och nu ska bara nagellacket torka innan hästarna får nattamaten!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Kuddarna är större än P... tappa inte bort henne!

Sån där aktiv städning dröjer här, kan jag meddela. Däremot skulle jag vilja ha en liiiiiten robotdammsugare, sådär våffelstor. Den kunde fixa golvet under sängen!

Svar: Fast min kryper under där utan bekymmer :-)
Ann Knutsson

2016-02-26 @ 15:08:46
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0