Broar


Igår när vi gick fick vi syn på denna bron. Såg inte särskilt hållbar ut....

En bit efter fanns en något nyare så den skulle provad idag. Nåja, den höll för en i taget fast sen var vi ändå tvungna att hoppa över nästa dike, dvs Trassel går ner i diket och blir jätteblöt, jag går över och P blir lyft över
Sen ser P en liten skogsväg, den har vi gått förr, den går hem. Jag propsar på en liten rådjursstig som går fortare hem men P är väldigt misstänksam, frågar minst 10 ggr om det är rätt, om vi hittar hem... Vilket förtroende ;-) Vi kom hem :-)

Mutad med en Happy Meal! Jag tycker det är onödigt att lönen står för länge på kontot så dåligt som börsen går nu så vi kan lika bra sätta sprätt på den direkt. Jo, jag lyckades bra efter ett antal affärer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0