Skidåkning


Trodde det skulle gå att dra henne med när vi skulle gå med Trassel :-/ Det gick inget vidare, hon trillade var annan meter

Suck! Hinner ju förfrysa

Fast när hon fick åka själv gick det rätt bra så vi lyckades väl avverka 1.5 km på en timme ;-)

Efter lite snöskottning (alldeles lagom, 3 cm lätt snö) så fixas det köttfärssås till middag

Jag testar den ekologiska bönpastan som jag hittade på Netto. Inte dum alls, smakade som vanlig pasta fast lite fylligare smak. P fick vanliga makaroner, hon tyckte min såg skum ut :-)

Kamouflerad

Nu har vi filmkväll P och jag och festar på en stor klase vindruvor och Trassel är vansinnigt avundsjuk

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja, hållermed. pastan sågskum ut, men den smakade kanske inte skum. 5 km skidåkning var ju inte så lite, blir säkert träningsvärk efter det.

Svar: 1.5 km, inte 5 :-)
Ann Knutsson

2016-01-16 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0