Vinter


Ninja har letat upp solen

Vi tar pulkan ut i skogen, det är rätt jobbigt att dra 20 kg pulka i lössnö :-/

Så det går inte så fort

Så Trassel tycker att han kan hoppa baklänges, skälla och bita koppel resten av rundan:-(





Valpfasoner

Sen kör vi till byn där bästa pulkabacken finns. Ska ändå handla så.. Först vågar hon inte, den är rätt lång och brant ner till Prästasjön så jag får offra mig ;-) ett par gånger och åka med (oj vad det gick) sen fick jag knappt henne därifrån!

Hemma har solen försvunnit ochdamen vill in  Det är vackert nu, synd att det inte stannar nu när det väl kommit, redan på söndag vänder det enligt prognosen så jag har lovat en pulkaåkning till på lördag

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jo, nu fick ni snö, ordentligt! :) Trassel ser ut som en panda igen och en brant backe måste ha varit eufori för P, när hon väl vägade! :D

Svar: Det bästa var att jag fick en ursäkt att åka ;-)
Ann Knutsson

2016-01-22 @ 18:24:57
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0