Hästfrisering

Eftersom damen ska få skor redan kl 9 imorgon och dom varnat för massa regn inatt så fick hästarna komma in redan ikväll. Dom hade inget alls mot detta påhittet :-)

Passade på att fixa till manar och svansar

Trassel fick sin spruta idag och vågen visade faktiskt 2 kg mindre än förra sommaren, fast han får väldigt lite mat. Togs en del prover som start i utredningen av håravfallet och min förhoppning är att thyroideaproverna visar nåt, känns enklare än dom andra alternativa diagnoserna. Proverna lyckades på fjärde försöket, stackars Trassel, hade han kunnat gömma sig i min ficka hade han gjort det!
Gjorde ett försök att boka tältplats på Falsterbos camping onsdag eller torsdag men det var förstås totalt omöjligt, allt var fullt även dom dyra stugorna. Förmodligen samma i helgen men då ska vi på dop så jag vågade inte kolla, inte poppis om vi åker och tittar på hästtävlingar istället ;-)
Nu är jag ju rätt sugen på att åka dit så vi får väl se om vi orkar upp mitt i natten och köra på fredag, tävlingarna börjar ju redan kl 9 och 15 mil + garanterade köer tar ju en stund...... Fast det blir nog så, får väl sova ikapp i kyrkan på lördag;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0