Helgen

2 loppisar har vi hunnit med. Inga större fynd, lite uteleksaker och ett vintertäcke till Trassel för 20:- När kardborren var borstad och en tur i tvättmaskinen så var det somnytt :-)
Tredje bebisen som P är moster till och föddes förra veckan har betittats i Eslöv! Nästäldsta storasyster denna gången :-)
Idag har stallet blivit storstädat och sista fönster klart!
Ninja har testlastats, hon har inte åkt sen hon kom hit och då var det lång resa och hon lyckades vända sig bakofram någon gång de sista milen men det var inga problem där inte, godis funkar :-) Hon ska nämligen ut och åka på onsdag när det är dax för vacc o tandkoll
Trassel borde jag borstat ikväll men varken han eller jag känner för det ;-) Får sätta klockan lite tidigare imorgon för då är det hans tur för vacc + kolla hans håravfall/tunnhårighet.

Alla katter i samma säng händer inte så ofta men det har varit rätt rörigt i huset med allt fönstermeck, gillas inte ;-)

Min trädpion trivs :-)


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jaa, du är en mästare å loppis även när du inte hittar knappt något!

Vad härligt att du är färdig med fönstren! Planerar lite löst att ge mig på badrumsfönstret idag, det måste slipas ner rätt ordentligt. Hoppas jag inte kommer på någon bra ursäkt att låta bli!

Vilken fin trädpion, har aldrig sett en sån förut.

Svar: Den trivs!
Ann Knutsson

2016-07-05 @ 09:35:15
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0