Jobb igen

Väldigt vad 4 veckor går fort 😤 Tur jag har två till i september!

Fin grön nattfjäril fick jag se under ett av besöken i Vivljunga inatt!
Ingen lugn natt precis, det gick i ett!

Väldigt söta hjortar såg vi i söndags när jag och P varit på loppis, i hjorthäng dådå, fast just dessa har väldigt stort område så de brukar inte synas. På loppisen hittade vi en snowboard för 20:- som vi ska tolka efter Ninja med i vinter!

Ikväll kunde jag inte låta bli att skriva Prince boxskylt, fast jag väntar väl lite att sätta upp den, det är ju ett tag kvar 🙃
Fönsterna i stallet har jag tvättat och putsat så nu kan jag slänga på lite färg där med
Träningsvärk i låren har jag....... så fort Mats hämtat P igår vid 19 tog jag och Trassel äntligen en powerwalk igen, äntligen sa Trassel med som skällde konstant och bet koppel hela första kilometern😅
Nåja, han har nog oxå träningsvärk för han fick en i morse till och en i em👍 Nu har vi några vilodagar för jag mjukstartade med en natt!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Fin skylt! När kommer han hem till er?
Du har haft fina veckor med massor gjort som vanligt. Kan känna dig riktigt nöjd!

Svar: Slutet på september när han är klar att lämna mamma :-)
Ann Knutsson

2016-07-12 @ 07:31:05
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0