Väntar

...på att dammsugaren ska bli klar så den kan tömmas och bli rengjord

Först idag blev det öronrensning, kloklippning och borstning, tur det för nu är där färg i pälsen 😁

Sen börjar det! Hundkojan tippas och genast måste platsen vaktas, han åkte bort kvickt, Tinkas gruvhåla skulle jämnas

Målat blev det! P målade hundkojor och jag ett par väggar. Jag hade färg överallt, P liten fläck på kinden 🙄

Båda hundkojorna lyckades hon smeta färg på utan större missöden 😉

Hann dessutom hoppträna där mellan

Fruktansvärt tråkig dag hälsar en rödmålad Trassel. Fast imorgon har jag lovat dom ett dopp i havet 😊 och Trassel kunde nog behöva en vilodag efter 4 dagars powerwalk, jag har ju jobbat och då blir det dom långa, snabba rundorna så vi har väl hunnit 50 km i värmen på 4 dagar😅

Sen grillning och det klagades en del på att hon bara fick 1 enda 100 grams hamburgare efter detta slitgörat

När jag då smäller i mig en dubbelburgare 😳 med en hel skivad gul lök mellan, mums!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Inte dåligt jobbat av en fyraåring! Helt otroligt, faktiskt.
Fint blev det och även Trassel kunde känna sig färgglad en stund. Svansen ser ut att kunna fungera ypperligt som målarviska!

Powerwalks i denna värme?! Jisses!

Svar: Fick väl måla i några missar förstås ;-)
Som tur är har Trassel inget problem med värme, värre med kyla!
Ann Knutsson

2016-07-24 @ 05:30:19
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0