2 lediga dagar

Dag 1 av 2 innan vi kör dom sista 6 nätterna
Jag och Trassel har nu passerat 100 mil i år 👍
Sista på stängslet blev fixat, såklart blev det regn (jo, det behövs, kom bara 22 mm i maj!) och jag gjorde det sista iklädd bikini, regnjacka och gummistövlar😅


Simzon kom ut i stora hagen

Jamen, jag då?

Haha, hon fick oxå. Fast i den förbetade lite mindre hagen. Väldigt lättfödd liten dam


Loppisfyndet från helgen blev ihopsatt. Skulle förstås haft en bild när P hoppade men när telefonen väl kom ut var det rätt blött😕 Hon gillade inte riktigt när jag hoppade samtidigt, det studsade för mycket😜 Det som var så kul! 300:- kostade den och ser ut att ha stått ute max en sommar!


Simzon kollar in oss på kvällsrundan

Skulle grillat ute men det såg för lurt ut så min "dagobertshamburgare" blev stekt inne
2 st 100 g kycklinburgare, bröd ( fast det kunde jag varit utan men det är lite svårt att motivera P att hon ska äta sitt då🙄), 1 skivad gul lök, 1 skivad tomat, ost och chilisås, mmmmmmmm
Nu väntar dom nytvättade lakanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0