Midsommar

Nu har do gjort om hela bloggen och jag hittar absolut ingenting, grrrr

Fick inte alls rätt på detta men vi åkte i a f till High Chaparall fredag fm, gick där hela em. Hann med att åka tåg, bli rånade, dansade kring midsommarstången mm
Sen letad vi upp vår campingstuga, badade alla 4, åt god middag (blev ingen sill) sen jordgubbar och lite kvällspromenad:-)
Lördagen startade med hotellfrukost, guldvaskning, titta på alla gamla fina vagnar på muse'et, ponnyridning några gånger (måste ju prova westernsadel. Westernshow mm så när dagen var slut varvi rätt möra alla tror jag. Vi lyckades ju pricka in dom varmaste dagarna!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åh, har ni aft så roligt! Vilket äventyr för P. Jag har aldrig varit där men det såg ju iktigt trevligt ut och inte alltför tjockt med folk heller.
Så fina vagnar!

Svar: Jag har varit där en gång för väldigt längesedan. Det var helt rätt helg att åka dit, lite varmt bara :-) men kul hade vi!
Ann Knutsson

2016-06-26 @ 09:22:34
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Det såg ju riktigt mysigt ut och jag kände nog igen något, mrb var har ni cowboyhattarna?

Svar: När jag väl var där kom jag på att den skulle varit med!
Ann Knutsson

2016-06-26 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0