Regn

P vill gå ut utan jacka i regnet. Eftersom jag tyckte det var onödigt att blöta ner alla kläder så sa jag till henne att ta av dom och passa på att ta duschen samtidigt. För en gång skull lydde hon 😳

Vansinnig röra överallt! Men alla fönsterbrädor är klara utom i mitt i P's rum, dom ska målas en gång till. Flera fönster är klara mellan men just nu regnar det för mycket. Badrumsdörren och en byrå har oxå blivit slipade och målade av bara farten👍
Varken Trassel eller katter uppskattar min röra och gissa om det har varit tassar på det nymålade och vita fläckar på golvet🙄


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åh, har du varit i målartagen igen! Det får vara rörigt när det blir så fint sedan. Nu måste jag ägna resten av kvällen åt att förtränga tanken att ju även jag måste måla fönster...
P är visst en riktig regndansare, hon!

Svar: Måla fönster är inget kul :-( Har oxå förträngt det ett bra tag!
Ann Knutsson

2016-06-30 @ 17:51:18
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0