Shopping igen


Thaimat blev det där, min middag är den svarta "tallriken"

När den väl kom var den gooood 😋
Ninja fick en flyghuva idag, för flugpannbandet jag köpte som kunde vara utan grimma är nu bara trasor. Hon plockade av den i samma hastighet som hon plockar av grimman dvs lika fort som jag sätter på den😡 Visserligen uppskattar hon alla extrabesöken i hagen.......
Det regnade rätt mycket när vi körde idag, inte här hemma dock, lika torrt som innan. Igår skrevs det om översvämningar runt om i nordväst Skåne medans denna glömda hörna fick några ynka stänk och helgens prognos på 40 mm har nu ändrats till 0.4. Suck! Mina hagar behöver regn, dom bränner bort! 
Imorgon får regntäckena bytas mot Flugtäcke. Flugmedlet som jag köpte på  Börjes verkar bra i a f, absorberas av huden, karens på slakt 60 dagar, funderar på att prova det själv😁

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det ser ut som pm vi inte har någon mat hemma

Svar: Nä, men idag blir det i a f hemmamiddag
Nu ska vi ut och leta Ninjas flyghuva i hagen👹
Ann Knutsson

2016-06-17 @ 09:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0