Fästingar


3 stycken kröp i pälsen idag så nu åkte den sparade tabletten ner. Han åt den utan protester men sen läste jag efter det och hoppsan, skulle ges i samband med utfodring, så två timmar efter kvällsmat var kanske lite i längsta laget. Stackars Trassel fick alltså kvällsmat en gång till, aningens förvånad över att matte blivit så senil men den gick förstås ner den med 😅

Fyndade på Lidl idag 😊 En grensax, den gamla har gett upp, en sekatör och två rejäla stekpannor, det behövdes nya det med!

Kokade ur dom med vatten tre gånger så nu ska dom bara fettas in

Jag var ändå tvungen att vakta mina knäckebröd som skulle svalna

... och vänta på muffinsen

Terapiarbeten 😉 Jag slapp hjälp😁

Kommentarer
Postat av: Mormor

Stor sax! Klarade håret sej denna gången?

Svar: Hm! Ja
Ann Knutsson

2016-03-31 @ 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0