Ledig dag

Vi har dammat, dammsugit, torkat golv! Sotaren smutsar ner en del även om han försöker låta bli :-) Kört hö till fåren, nytt spån till hästarna. Tränat ett styrkepass och ett cardio

Gett oss in i tät granskog

Över ris och snår i jakt på.....

Gömd P med hundkex i fickan :-) Idag blev det både längre och svårare men han har fattat poängen (även om spåret ligger alldeles för kort tid) och därför blir korten oxå väldigt suddiga, jag hinner knappt med ;-)

Stackars Ligisten har frusit hela dagen. Efter sotningen så var denna väldigt svårstartad i morse, dvs den ville inte alls och självslocknade och den brukar vara mycket lättstartad(Jag har ju eldat i den andra istället men den duger inte riktigt till odjuret)
Lät den brinna ut, det lilla jag lagt in och först på em var den så sval att jag kunde plocka ut plattorna i den och försöka rensa den inifrån och inte förrän kl 23 ikväll var allt helt släckt så jag kunde ta bottenplattan 

Renset ovanpå plattorna 😳

Tycker ändå inte att jag är helt nöjd med draget men jag ger det över helgen, annars får den snygge, trevliga sotaren komma tillbaka ;-) Fast jag förstår att dom har svarta kläder, det är inget rent jobb det där😜

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Men vad du tränar och har dig!!! Ungefär som om du inte är i farten jämt ändå, både på jobbet och hemma!

Kul med cachingen, kan tro att även P kommer att gilla det.

Sota efter sotaren, det var nåt nytt... tycker att ett gratis återbesök vore bra.

De första äggen! Visst är de speciela, ändå!

Svar: Jo, han gör säkert återbesök gratis men jag slipper helst passa sotartid en dag till
Ann Knutsson

2016-03-04 @ 18:49:29
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0