Ojojoj

Idag har vi varit flitiga
Efter frukost lyfte vi lite skrot
Bar in ved
Sorterade de sista lådorna äpple
Körde hö till fåren
Pumpade vatten från källaren
Snabb lunch med Hillevis goda fröknäcke
Ny spån till hästarna

Trasselpromenad med favorit-i-repris gömd P i skogen. Hon gör det svårare och svårare med serpentiner, går tillbaka i samma spår men han har inga som helst problem, jag hinner knappt med

Pia och Olivia gillade solen i dom rena boxarna :-)
Sen blev hönshuset städat

Upptäcker att en fönsterruta förvandlats till skärvor, såg det inte på morgonen men jag kan förstås ha missat det, det var helt säkert inte så igår. Lagningen blev masonitskiva och silvertejp ;-)
Sen så.... middag, disk, hästar in, filmkväll, lite tvätt, ett pass på crosstrainern, efter dusch och hårtvätt!!! lite mer hästborstning😜 Nu tror jag det snart är dax för hästarnas nattamat och min säng😊

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Fint lagat. Man tager vad man haver, själv har jag satt för en bit plexiglas på en ruta, fastklistrad med Karlssons klister! :D

Svar: Karlsson klister är inte dumt :-)
Ann Knutsson

2016-03-12 @ 04:57:20
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0