Påskafton

Sådär, disken avklarad, för även om vi var på påskmiddag i Höganäs ikväll så hinner det samlas en hel del under dagen

P hade med sina vattenfärger och hann måla ett par ägg innan middagen

Letade påskägg :-)

Som lämpligt nog innehöll en påskhare och lite annat påskgodis som hon nästan ätit upp. Jag sparade förstås på mitt påskägg eftersom det fanns annat påskgodis som ändå stod på bordet och skräpade😜


P tränar med kameran

Igen 

Här hemma har tuppen precis värp, får se om hon hittar det imorgon

Kommentarer
Postat av: Hillevi

KolBjörn värpte inget godisägg åt mig. :( Dumma tupp!

Så fint ni hade det och P är så rasande söt.

Svar: Va! Jag som tyckte han såg ut att vara en tupp där var ordning och reda med
Ann Knutsson

2016-03-27 @ 19:47:05
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0