2 dagar ledigt

Nu börjar nedräkningen, 8 nätter kvar😀

Senaste jobbnatten så jagade vi rådjur, stackaren

Flugfönsterna är på plats, börjar bli för varmt att sova med stängda fönster

Alla pelagonierna har kommit ut, toppen sa katterna som får massa plats i fönsterna

Planterat amplar

Fina

Verbena i den ena

Klematisen blommar

Jordgubbarna blommar

1:a bevattnare i farten

Sista veden kluven

Fast den ligger inte riktigt där den ska

Där in ska va en rätt bred gång, det kommer nog att ta en hel regnig dag att slänga in den på rätt plats för vi lyckades nog bara slänga hälften så långt in som det ska

Dom är nog båda lika trötta på ved tror jag😜

Tur dom roar varandra

Min nya leksak 😀
Fast jag har inte fått hit den än, Mats säger att där fortfarande är något elfel. Inte vet jag, den verkar funka bra, tror bara han vill leka lite till med den😅
När jag får hit den ska den målas rosa och sen ska det hittas winsh, snöplog, vagn och en harv till paddocken!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var ingen grann bil. Kunde ni köra vidare med den? Men blommorna var ju fina och veden ser bra ut.

Svar: Ja, det var bara kofångaren
Ann Knutsson

2016-05-29 @ 12:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0