Ljus

För ett par veckor sedan köpte jag en ny strålkastare till stallet och idag blev jag äntligen färdig att sätta upp den. Den gamla var lampan sönder och skruvarna så rostiga att jag inte fick upp den

Nästan dagsljus :-) fast jag får visst höja den lite såg jag.
Det retliga är att idag kom ett reklamblad där den såldes 300:- billigare 😡 Får kanske lägga en på lager för lampa nr 2 går säkert oxå sönder snart.

Prince har äntligen börjat sätta lite mer vinterpäls, dom andra har inte heller varit så snabba på det i år. Sommaren varade ju hela september så det är kanske inte så konstigt men nu är det vinter helt plötsligt och då är den bra att ha!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Den lyser ju bra, men skulle du inte ha ljuset mot paddocken?

Svar: Jo, får höja den lite
Ann Knutsson

2016-11-08 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0