Simskola

Min sista simskola för terminen. Det är en gång till men då är det Mats tur att simma. Han räknar inte sina simlängder säger han men när jag frågade om han oxå simmade 1000 m så njaaaaa, nääää... basta är rätt mysigt :-D

Köpte en låda skumtomtar idag. P var väldigt intresserad av att smaka men jag hävdade bestämt att dom skulle sparas till jul. Hmmmm, dom har nog fler i affären för jag hann typ bara stoppa henne i säng 😇

Stjärnor och stakar har vi fått upp idag. Jag som alltid envisas med att det ska upp 1:a advent och inget annat! MEN detta året får jag liksom inte ihop det på något annat sätt så det blev idag
Mer extrajobb och än ser vi ingen ände på det. Vi är ju tre ssk som delar nätterna och den ena har varit hemma mer eller mindre sedan april med sin palliativa make och vikarier växer inte precis på träd


PAD svaret på Trassel fick jag äntligen i fredags. Tyckte det hade dröjt länge, hade ju efterlyst det några ggr, men det var nog som så att det råkat försvinna i deras mail.
Det visade Trichoplastom, alltså en "godartad knöl" 👍


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tycker mig dra till minnes det här från tidigare år, att du inte an hålla fingrarna borta utan smyger bakom ryggen på P!!! :D

Svar: VA? Jag?
Ann Knutsson

2016-11-23 @ 07:16:19
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Tycker Paulina ser bekymrad ut. Är hon inte glad idag?

Svar: Hon blev lite jagad när vi skulle iväg och simma
Ann Knutsson

2016-11-23 @ 17:12:07
Postat av: Hillevi

Glömde: härligt att knölen var godartad!!!

Svar: 👍
Ann Knutsson

2016-11-24 @ 04:58:50
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0