Snö

Trodde jag skulle fått en massa fina snöbilder idag......

..... men detta var allt som kom! Inte så mycket så det var kul, bara lite att krafsa i

Fick bara sovit ett par timmar i förmiddags eftersom jag väntade en leverans

Ett par nya gummimattor till duschspiltan. Inte för att den går att använda ändå för tillfället, vattnet krånglar fortfarande. Igår när jagkom hem från jobb gick pumpen, och stannade inte. Ännu sämre tryck i kranarna så det var bara att krama upp i hinkar vad som behövdes till djuren, spolning av toa mm och stänga den. Har gjort samma idag så det har funkat men jag får på det imorgon. Har en extrapump och tank på lager som jag ska prova med, får inhandla lite gängtejp först bara för det lyckas jag inte hitta, trots att det SKA finnas😬 Hjälper inte det får jag väl ringa rörmokaren 😕 Inte mitt förstahandsval dock 😉

När jag nu ändå var uppe så fick vi en långtur i skogen, passade på när det var ljust

T o m i den tätare granskogen kunde man se ordentligt, sen var vi mycket nöjda med att dra täcket över huvudet ett par timmar till 😊


Kommentarer
Postat av: Mormor

Pris skulle nog gärna lånat Ninjas täcke. Han ser ut att fundera på saken

Svar: Ja, hon har fått tjocka vintertäcket på!
Ann Knutsson

2016-11-09 @ 22:05:15
Postat av: Hillevi

Mycket mer lagom snö, så det så. Kommer det mer måste du rödspraya Prince, annars syns han inte!
Knepigt med vattnet. Både pump och hydrofor ar väl en massa rostflagor som ställer till det. Hoppas att du slipper dyr rörmokare.

Svar: Det är nog rosten som spökar men det enklaste är nog att byta pumpen. Hoppas det hjälper
Ann Knutsson

2016-11-10 @ 05:06:14
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0