Tidig morgon

Om jag någon gång får för mig att jobba dag hoppas jag att någon har vett att stoppa mig!!!!
Idag var det utbildning mellan 8.30-12. Fast jag fick förstås köra redan 7.45 för att lämna P på dagis. Gå upp kl 05, hästarna var ute innan det en ens var ljust 😕
Utbildningen "Hot och våld" dvs konflikthantering var helt ok och föreläsaren var inte alls tråkig att lyssna på, ändå så fick jag kämpa rätt bra vid 11-tiden för att hålla mig vaken 😜 Det blev en och annan teckning 🙄
Hämta P igen, snabbveckohandla (inte så avancerat som det låter, typ 15 minuter på Netto)
Hem till stackars Trassel, skogsrunda, mockning sen ner till byn och simskola och jag avverkade åter mina 1000 meter!
Puh! P slocknade direkt efter middagen och jag ska nog komma i säng i tid jag med, i a f innan midnatt😉
Fast det var kul att lämna/hämta på dagis, nu fick jag se alla fröknar och kompisar, jag är ju aldrig där annars 😊 Lyckades träffa Tobbe oxå, han som är ansvarig för P och hon har pratat en hel del om honom!

Idag kom fodralet och för några dagar sedan skärmskyddet. Nu väntar jag bara på ett par presentkort till från de där internetundersökningarna jag brukar svara på sen så ska jag köpa en julklapp .......... till mig själv 😁


Kommentarer
Postat av: Hillevi

När jag började jobba natt på Ultuna var det ett jättebra schema med en långnatt 16-08 i veckan plus fredag natt en gång i månaden och ett helgpass också en gång/mån. Kändes som om man var mycket ledig. Sen kom fackpetimostrar och gnällde om det långa 16-08 och vips förvandlades det till 21-08 men då givetvis fler pass. I ett slag var allt förstört och jag var trött jämt.
Såna där vidareutbildningar har jag fått mer än nog av också. Kontentan kunde kokas ner till ett e-mail och ge mycket mer. Fast söta teckningar! :D
Är det ett iPadfodral? Svårt att se storleken på bild.
Duktigt att simma så långt en sån intensiv dag.

Svar: Jag var rätt mör igår kväll 😉 Anmäler mig aldrig frivilligt till sånt men ibland måste man :-(
Det är ett iPad fodral :-D
Ann Knutsson

2016-11-16 @ 08:06:10
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0