Hoppehästen

Jo, så här bra lyckadesfotografen idag! Massor med bilder men dessa var närmast 😳 Jag skulle bra gärna vilja ha en mitt-i-prick
Väldigt skoj tycker både P och Ninja.
P bygger hinder och passen jag tömkör försöker Ninja styra på hindret då och då i smyg, men se det går inte 😜 någon måtta på hoppandet får det vara.
Idag blev det två på rad, sist var det bara ett men dubbelt så högt och så lite slalom här och var😊
Får nog ta och beställa några bommar, snöpinnar är lite i kortaste laget😜

Suck! Vill du ha profil idag kanske?


Kommentarer
Postat av: Marie Thörnberg

Vad söt han är.Hans mamma är nu såld till en tjej som hade henne och tävlade 2010.Roligt blir nog jättebra.Kram Marie

Svar: Åh! Vad kul att hon kommer till någon som känner henne. Då blir det kanske på detta hållet?
Ann Knutsson

2016-10-13 @ 08:13:04
Postat av: Mormor

Hon är ju helt vild

Svar: Hoppetossa :-)
Ann Knutsson

2016-10-13 @ 10:47:06
Postat av: Hillevi

Jösses vad du kräver av en nybliven femåring!!! ;) Fina bilder tycker jag, sådeså. Heja, P!!!

Hur var det nu med Prince? Rasen, menar jag. Så fin och söt så.

Svar: Med alla dom bilderna som hon bränner av så borde det fastnat nån 🙄
Ska presentera Prince ordentligt
Ann Knutsson

2016-10-13 @ 17:13:51
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0